Mismotur app: a caccia di …musei!
na lov za …muzeje!

Event details

• giovedì | 04/06/2020 to lunedì | 31/08/2020
  • Location varie

A partire da giovedì 4 giugno 2020 è possibile scaricare l'app android Mismotur. Una volta visitati i musei della rete SMO di Lusevera, San Pietro al Natisone, Matajur, Stolvizza e Prossenicco riceverai un premio! Ti basterà inquadrare con l'app Mismotur il QR code che troverai all'uscita di ciascun Museo e, una volta "catturati" cinque musei, avrai raggiunto il traguardo e sarai premiato direttamente dall'operatore dell'ultimo museo visitato!

Clicca qui  per scaricare l'app android MISMOTUR

Il Museo di Lusevera che si trova a pochi chiometri dalle grotte di Villanova è aperto al pubblico con ingresso a offerta libera, dal giovedì alla domenica, con orario continuato dalle 10:30 alle 17:30.

S 4. junijem 2020 je možno prenesti android aplicacijo Mismotur. Po obisku muzejev vključenih v omrežje SMO, ki se nahajajo v Bardu, Špetru, Matajurju, Solbici in Prosnidu boste dobili nagrado!

Vam bo dovolj skenirati z vašo aplikacijo Mismotur QR kodo, ki jo boste dobili pri izhodu vsakega muzeja. Po "ulovu" pet muzejev boste dosegli cilj in muzejski uslužbenec vam bo bo podelil vašo nagrado!

Klikni tu in prenesi aplikacijo Mismotur!

Etnografski muzej v Bardu, ki se nahaja blizu Zavarških jam je s prostim vstopom ali v zameno za prostovoljni prispevek odprt javnosti od četrtka do petka z neprekinjenim delovnim časom od 10:30  do 17:30.